پذیرفته شدگان آزمون قضاوت 94 تا پایان بهار 95 به گزینش معرفی می شوند

معاون منابع انسانی قوه قضاییه درباره روند برگزاری آزمون قضاوت سال 94 و نحوه جذب پذیرفته شدگان گفت پذیرفته شدگان آزمون 94 تا پایان بهار 95 به گزینش معرفی می‌شوند

معاون منابع انسانی قوه قضاییه درباره روند برگزاری آزمون قضاوت سال 94 و نحوه جذب پذیرفته شدگان گفت: پذیرفته شدگان آزمون 94 تا پایان بهار 95 به گزینش معرفی می‌شوند.

 حجت الاسلام امینی معاون منابع انسانی قوه قضاییه پیش از ظهر امروز و در جمع خبرنگاران گفت: پذیرفته شدگان آزمون 94 تا پایان بهار 95 به گزینش معرفی می شوند.

وی درباره جذب اختصاصی قضات نیز گفت: کسانی که تمایل داشته باشند و حایز شرایط باشند آبان ماه می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت منابع انسانی ثبت نام کنند تا برای مصاحبه دعوت شوند.

حجت الاسلام امینی درباره پستهای خالی و اینکه گفته بودید 5 هزار پست قضایی خالی است گفت: این تعداد که عرض کردم صرفا مربوط به پستهای قضایی است و 40 تا 50 درصد پستهای اداری مصوب بلاتصدی است.

وی تصریح کرد: قرار بود بعد از برنامه پنجم سالانه 10 درصد از این پستها پر شوند اما به دلیل کمبود اعتبارات دولتی در جذب این افراد محدودیت داریم

امینی افزود: معاونت منابع انسانی در راستای اموزش و براساس نیازسنجی‌هایی که بر گرفته از ارای قضایی و نیاز دادگستری ها است مخصوصا در محورهای قوانین جدید مواد آموزشی را استخراج کرده و در قالی جلسات نقد رای به دادگستریها ارجاع می دهد.

معاون منابع انسانی قوه قضاییه گفت: این معاونت اخیراً طرحی را اجرا کرده که وقت بسیار زیادی را از این معاونت گرفته است. این طرح مربوط به آموزش گسترده ضابطان است که در این طرح حدود 80 هزار ضابط قضایی حضور داشتند که در راستای اجرایی شدن ایین دادرسی جدید آموزش دیدند.

منبع : خبرگذاری فارس